ראיתם ברשת תמונה של מארק צוקרברג מטייל עם הכלב שלו? או שאולי קראתם כתבה על המניות של פייסבוק וההצלחה המסחררת? כל אלה ואחרים טובים להעשרה עצמית, אבל על מה כדאי לשים את הדגש בקידום עמוד בפייסבוק?
אם יש לכם פרופיל אישי או עסקי שאתם רוצים לקדם, חשוב שתתמקדו בדרכים המעולות שניתן לקדם באמצעותן דפים בפייסבוק. אז מה אפשר לעשות? הנה 10 דברים שלא ידעתם שאפשר לעשות בפייסבוק:
פוסטים עם וידאו – מגבירים את החשיפה האורגנית!
כיום כל מי שנמצא ברשת החברתית יודע להעלות פוסטים בצירוף תמונות או סמיילי נחמד, כמו גם עם רקע מעוצב שמציעה הרשת שמתאים לסטטוסים קצרים.
עם זאת חשוב לדעת כי העלאת פוסטים עם סרטון וידאו קצר, תביא יותר חשיפה מאשר פוסט ללא שום מדיה. לכן מומלץ לצלם ולערוך סרטונים דרך הסמארטפון ובכך להעלות אותם בקלות מהנייד בצירוף של סטטוס קצר שמסביר אודות הסרטון שלכם והמהות שלו.
שיתוף בקבוצות
קבוצות ברשת החברתית הפכו לאחד מהאלמנטים המרכזיים בחיי החברה שלנו, לכן כיום חשוב להצטרף לכמה שיותר קבוצות. אם יש לכם עמוד שאתם רוצים לקדם, תוכלו לשתף דרך לחיצה על כפתור 'שיתוף פוסטים', תמונות, מדיה ושלל תכנים בקבוצות ממוקדות ובכך ליהנות מיותר חשיפה ברשת.
חשוב לדעת כי בכל הנוגע לקבוצות, במידה ואתם הקמתם קבוצה, תוכלו לצרף כמעט בכל יום חברים חדשים לקבוצה שלכם וזאת כדי לעודד יותר חשיפה, מצטרפים חדשים ושיתופים. שימו לב כי בצד שמאל של הדף שלכם ישנה אופציה לבחור חברים להם תרצו להציע להצטרף לקבוצה שפתחתם.
קידום דרך מודעות
כיום פייסבוק מאפשרת קידום עסקים באמצעות פרסום מודעות, תוך התאמה של המודעה לקהל היעד. בכך באמצעות כמה דולרים בודדים אפשר לפרסם מודעה בפייסבוק ולהגיע ליותר ויותר משתמשים ברשתות החברתיות.
טרגוט קהל היעד
אם במודעות עסקינן, חשוב לדעת כי בעת פרסום המודעה תוכלו לבצע טרגוט של קהל היעד, משמע: בחירה מושכלת בקהל היעד שמולו תיחשף המודעה. כאשר אתם מבצעים קידום בפייסבוק, תינתן לכם האופציה לבחור קהל יעד לפי גילאים, מיקום גאוגרפי, נשים או גברים, ועוד, וכך אפשר לתכנן את חשיפת המודעה בצורה נכונה.
סנכרון של עמוד הפייסבוק עם הטוויטר
חשוב לדעת כי מלבד הרשת החברתית העונה לשם "פייסבוק" ישנן רשתות נוספות כמו טוויטר , סנאפ צ'ט, לינקאדין ועוד. לכן אפשר לנסות לסנכרן ביניהן. לדוגמא בין טוויטר לפייסבוק ניתן לסנכרן באמצעות אפליקציות מיוחדות שמאפשרות סנכרון בין העמוד העסקי לטוייטר בקלות כבר בדף הבית של פייסבוק. בכך תוכלו לעדכן פוסטים, תמונות ומדיה בשתי הרשתות ולהגדיל את החשיפה.
בדיקת הפוסטים לפני הפרסום
אם אתם משווקים עמוד קיים, חשוב תמיד לשים לב לתכנים שלכם ולעבור עליהם כמה פעמים לפני הפרסום וזאת כדי למנוע טעויות מביכות. כדי לעשות זאת נכון, חשוב להיעזר בתוספים שעוזרים להבין אם הטקסט קריא כמו למשל התקנת "אפליקציית שכרות", שתסייע לכם "להתפקס" לפני שאתם כותבים תכנים ברשתות החברתיות. חפשו תוספים ואפליקציות לבדיקת טעיות איות או בחינת הצלילות שלכם בעת העלאת הפוסט.
תזמון פוסטים
אם התעוררתם באמצע הלילה כדי לפרסם פוסט חשוב אודות נדודי שינה, חשוב שתדעו כי תוכלו לחסוך לעצמכם את ההתעוררות החפוזה באמצעות תזמון הסטטוס שלכם בקלות.
את הפוסטים ניתן לכתוב מראש ולקבוע את מועד הפרסום כבר בזמן הכתיבה תוך לחיצה על הטיימר שנמצא ממש מתחת לפוסט. בכך תוכלו לתזמן את הפוסט מראש, כמו גם לתזמן כמה וכמה פוסטים במידה ואתם מבצעים קידום קבוע לדף העסקי שלכם.
מעקב אחרי חברים
כדי להבין מה החברים שלכם אוהבים ומה מעניין אותם (דרך נפלאה לשיווק ברשת החברתית) ניתן, באמצעות כפתור בשם likebutton לדעת במה החברים שלכם מתעניינים ועל מה הם לחצו לייק. בכך תוכלו לתכנן את המהלכים השיווקיים שלכם בצורה טובה ונכונה יותר.
לסנכרן את תמונת העסק לסלולרי
אם אתם רוצים לשדר תדמית אחידה ולמתג את העסק שלכם, חשוב שתדעו כיצד לסנכרן את התמונה של הפרופיל לנייד שלכם. תמונת פרופיל יכולה להיות שלכם או של הלוגו של העסק, כמו גם של המותג. כדי לעשות זאת לחצו על כפתור הסנכרון בין התמונה לנייד. שבאמצעות פייסבוק בעברית ניתן לעשות זאת בקלות.
הסרת פרסומות
כדי לגלוש בפייסבוק ללא הפרעות ולקדם את העמוד שלכם בלי פופ-אפים של פרסומות שיחסמו את הגלישה שלכם ויעיקו עליכם, תוכלו להסיר את הפרסומות על ידי חוסם פרסומות. כיום באמצעות תוסף שעובד בפיירפוקס ובכרום ניתן להסיר פרסומות לאפשר גלישה רצופה.
לסיכום, 10 דברים אלה שנחשבים מהותיים בקידום בפייסבוק, יעזרו לכם לנהל את העמוד העסקי או הפרופיל האישי על הצד הטוב ביותר.