מערכת ה- Customer Relationship Managementבעסק, היא לא סתם מנגנון לניהול קשרי הלקוחות. זו היא תשתית עסקית חשובה ביותר, אשר נוגעת בתחומים חשובים רבים של הניהול העסקי, בהם שיווק, מכירות ושרות לקוחות. שם אחד שכל בעל עסק צריך להכיר, הוא Holistic CRM – מערכת CRM מהמתקדמות ביותר שזמינות כיום, אשר מאפשרת לקדם את פעילות ה-CRM, לרמה הגבוהה ביותר.
מערכת מעולה מספק איכותי
חברת הוליסטיק היא שותפה בכירה בישראל, של חברת מוצרי ה-CRM הידועה Zoho. לזוהו מיליוני לקוחות בעולם, במעל ל-180 מדינות. המוצר Holistic CRM הוא פתרון מתקדם מבוסס Zoho, מותאם לעסקים ישראלים. השילוב של תשתית זו עם הידע והניסיון של הוליסטיק שיעמוד לצידכם, יאפשר לכם למצות את המרב מהמערכת.
יכולות לדוגמה
מערכת מסוג זה כוללת יכולות רבות למדי ולא ניתן לפרט כאן את כולן. אלה כמה דוגמאות, לדברים מעניינים ש- Holistic CRM מציעה:
ניהול לקוחות אולטימטיבי
ראשית, תוכלו לקבל בעזרת מערכת זו, שליטה ובקרה מרביים על ניהול קשרי הלקוחות. תהיה לכם "תמונת לקוח" כוללת ומעמיקה, עם יכולת לקבל מידע ולהבין לעומק פעילויות שונות מסביב לכך (ניהול לידים, מכירות ועוד). כמו כן, כל זאת יסייע לכם לזהות מגמות חשובות והזדמנויות שימושיות ולהגיב לכך במהירות ובצורה חכמה.
מבחר מודולים לשימושכם
Holistic CRM כוללת מערכות משנה רבות, לשם ניהול מגוון פעילויות עסקיות בנושא הלקוחות. זאת, כולל ניהול לידים, ניהול שיווק, ניהול המכירות וניהול פעילות שירות הלקוחות. היא מסייעת גם בכמה תחומי משנה, אשר לא מתקשרים באופן רגיל לניהול קשרי לקוחות, כולל ניהול משאבי אנוש וניהול פרויקטים.
ניהול התקשורת מול הלקוח
קל לנהל ולתעד את התקשורת מול הלקוח לסוגיה השונים, כולל ניהול מרוכז של האימייל והפצה בתפוצה נרחבת, של מסרי SMS או אימייל.
ניהול נוח
המערכת עצמה ניתנת לניהול ולהתאמה באופן נוח ומתקדם. זאת, כולל ניהול משתמשים וניהול ההרשאות במערכת. כמו כן, ישנן אפשרויות רבות לקינפוג (קסטומיזציה) שלה.
התאמה למכשירים שונים
המערכת מתאימה את עצמה למכשירים השונים, אשר דרכם ניגשים אליה. סמארטפון, מחשב נייד, PC – היא תתאים עצמה לצג שלהם באופן אוטומטי.
תמיכה בשפות שונות
המערכת זמינה עם ממשק משתמש ב-30 שפות, כולל עברית וערבית וכמובן אנגלית. ניתן לעבור בין השפות בקלות.
מבין התכונות הנוספות הרבות, נזכיר בקצרה: אוטומציה וניהול Workflow, מחולל דו"חות ומסמכים, כולל הפקת מסמכי עסקה מסוגים שונים, שימוש בחותמת דיגיטאלית, סליקה ישירות מהמערכת, API עבור מפתחים וכן אינטגרציה מובנית לאאוטלוק ול-Google App.
תועלות הענן
היכולת לצרוך כל זאת כשירות ענן, מספקת תועלות נוספות, משמעותיות ביותר:
הוזלה והקלה על עסקים קטנים – מודל הענן מספק חסכון עלויות גדול מאוד, מבחינת תחזוקה ושדרוג. הוא מוזיל עלויות שוטפות על CRM ובכך, מביא את היכולות המתקדמות ביותר בתחום זה, גם להישג ידן של חברות קטנות יחסית.
ביצועים גבוהים – זמינות, תקשורת מהירה ואמינה, אבטחה – אין צורך להתפשר, כאשר עובדים מול שרות ענן מרוחק מסוג זה.
גמישות מרבית – ניתן לגשת לשרות מכל מכשיר עם דפדפן, בכל זמן. חשוב מכך – ניתן להשתמש בשרות עצמו, באופן גמיש ביותר.
לסיכום
Holistic CRM היא מערכת CRM משתלמת, עם יכולות מהשורה הראשונה. בחירה בה תזניק את ניהול קשרי הלקוחות בעסק שלכם, לרמה הגבוהה ביותר שתחום זה מאפשר כיום.